sötsursås!?

I morse lät det som djaani(johnny) sa sötsursås två gånger innan han gick till jobbet....vet fortfarande inte vad han sa.

I dag tvättar jag lite och jobbar kväll, livet känns som ett endlöst fixande och görande just nu men det är mycket på jobbet och mycket inför resan. Min tv vill inte funka så nu kollar jag på my left foot . Just vaknat och börjar planera och funderar på allt jag ska göra. Jag har inte resefeber en, men kanske i morgon när jag ska rota upp väskan och börja packa.



Jag har mer funderingar kring förmultningsprocessen av fåglar: borde det inte gå saktare när det är minusgrader ute och varför ser man inte ennu mer döda fåglar på vintern.

7dagar kvar till Indien
tidig morgon i palolem.

Kommentarer
Postat av: Djaani

Jag sa nog sovsött eller söt när du sover...

2009-04-18 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0