allt detta år.

Det här året var ju oxå kul, fick en riktig gOnzo start  med min kära husgäst och pojkvän.
I helgen har jag som mycket underskattat är: inte gjort ett skit.
Skulle ha kunnat(behövt): tvätta, handla, åka och vaccinera mig,städa bort julen, se en bio och ta en öl.
det enda jag har gjort är städa och kollat på tv(alla beauty and the geek avsnitten).
och så tar jag fram hellraiser II det står hellraiser II på skivan stoppar in den oh allt känns bra...tills jag kommer till menyn där står det my left foot!!! hela min box är fuckad  av  MY LEFT FOOT!

Förra året var najs mys-sommar, hultsfred, egen lägenhet och indien(vilket det ju blir mer av).

*Bra att vi tog reda på den lilla sommaren som fanns med parkfylla(en av mina favvo fyllor!)
*för dom som inte förstår hultsfred är det ingen ide, för dom som gör: ni vet ju redan.
*Min lägenhet är bland det grymmaste i hela världen(tillsammans med min alpacakofta)!
*I år blir det goa igen och det är riktigt jävla sweet ska ni tro 3v kärlek och sol. nästa år blir det kanske kuba i stället!?

Sen fick jag en jävla massa aaaasome julklappar....
dator
alpaca kofta
nageltorks apa
snyggaste & bästa handväskan
och massa mer fast jag inte har vart snäll!

I fredags köpte jag nya skor och en las vegas-tant-tröja vilket är värt att nämna. Action shoping är inte att rekomendera fick springa runt i centrum för att hinna med bussen till jobbet men om man ser det från den ljusa sidan behöver jag inte shopa mer nu fören jag är i indien.
skorna är ett par riktigt kängiga kängor.
en liten inflikare är att tröjan är  rosa och svart...måste förtå hur fantastisk den måste va om JAG bär rosa för att ha på mig den! 

fuck va jag inte har pengar just nu typ 800spänn till att vaccinera mig och äta för  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0