saker man tänker på

Nu tvättas det lite och så har jag fått ett nytt fönster faktiskt! det är mycket jobb framöver -bläh!

Jag har tänkt på en sak -alla värkar tänka på hur dom vill vara och inte hur dom inte vill vara.
det finns en uppsjö med dryga besserwissrar och pretton som är helt rätt stylade och tycker om rätt saker...har dom glömt att tänka på hur dom inte vill vara, jag tror det.

Jag tänkter mindre på hur jag vill vara och mer på hur jag inte vill vara(förutom när det  gäller kläder osv). jag lägger vikt i att hålla mina dåliga egenskaper borta. alla har en sämre personlighet som man ändå ligger på gränsen till att vara i bland. min dåliga person är allsmäktig, har alltid rätt, kan alla dom intressanta sakerna redan och njuter av att vinna...lite för att nån annan förlorar.
jag försöker alltid utgå från att jag faktiskt inte vet eller förstår när jag inte tycker om något/någon det lyckas inte alls alltid förstås. jag snackar skit om människor i bland när jag inte förstår mig på dom men efter ett tag kommer jag oftast på mig. det viktigaste av allt jag vill få fram här är din och min verklighetsbild är inte mer rätt en någon annans och det ska man helst påminna sig om tror jag.
vad man en tror på och hur mycket gott den tanken en ger världen så är den inte mer rätt en alla saker som man uppfattar som idiotiska och felaktiga.

ehh, nu orkar jag inte bry mig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0