kläder och blondiner.

Jag sitter här och väntar med spänning på min lunch som är ett helt eget hittepå-för-första-gången-recept!
och dricker kaffe så klart. jag ska snart till jobbet och slita lite för pengarna dessutom har jag vårstädat klart allt utom badrummet som jag kanske gör i morgon.

Jag fascineras av folk som har en stil, hur orkar man och hur väljer man vad man vill vara i andras ögon...kanske därför folk ser min stil som smått schizofren Jag såg en snubbe på bussen och var minsta lilla detalj berättade vem han var...imponerande på ett sätt men tråkigt och det känns som att stilen man väljer blir allt man är när man har jobbat så hårt på den. I bland så ser man nån och tänker coolt, snyggt och eget och i bland vill man ju vara en sån, jag tror att jag är en sån för en kompis till mig eller kanske flera i bland egentligen.
typ så här ena dagen och punk nästa.

En barndoms vän till mig är blond och "välklädd" och hon tycker ju naturligtvis att jag har en udda stil (men dock att det ser snyggt ut på mig vilket gör mig glad) och ibland tänker man "men det är för att hon är en blondy!" men m jag tänker efter så är hon en välklädd blondy. Min kompis skulle kunna bräcka blondinbella, kenza och kisse med hästlängder i den typen av modebloggning om hon bara orkade. hon klär sig som sen blondin men snyggt och med egna små twistar...välklädd helt enkelt. till och med på festival lyckades hom klä sig festival-stureplansblondy-snyggt vilket låter som en omöjlig kombo.
här är vi in all are glory fast lite suddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0