må telekompaketet svälja er hela!

Oj, brunch kl 15.30 och jag har inte gjort ett spår av vad jag skulle.

Nu blir jag trött på folk på Internet varför uttalar man sig om saker man inte ens vet vad det betyder!

"JAG TROR INTE PÅ UFON"
nehe, så du tror att alla människor kan identifiera alla militära stridsflygplan, astronomiska fenomen och naturliga ljus fenomen?

UFO betyder inte gröna gubbar som flyger i två ihoplimmade kastrullock. UFO betyder att någon eller några människor har sätt nått i luften som dom inte kan identifiera. unidentified flying object....UFO!?

Jag ska också lägga mig i saker jag inte ens vet vad dom betyder:

Nu har jag slumpat lite på wikipedia och tänker säga att jag är helt mot toposteori den är helt sjukt osannolikt!!!!
......nu ska jag läsa vad det är.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Haha troligen är det bara en myt, men det är en rolig myt. Det sätter griller u huvudet på killarna när det står och mäter tummar ;) Skitskoj! Jag tog upp det på en fest och alla killar blev som galna och skulle mäta med alla ;P



Ps. Du skulle inte vilja rösta på mig till veckans blogg? Se senaste inlägget för mer info ;)

2009-05-07 @ 19:57:21
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: malin

Tack detsamma, jaa det var nästan skrämmande! :D

2009-05-07 @ 21:40:23
URL: http://knubbismalin.blogg.se/
Postat av: Linda - Rösta på veckans blogg!

sv; Tack för din röst =). Allt bra =)?

2009-05-08 @ 14:17:08
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0