jävla skit, va trött jag blir!!!

Fan va trött jag blir på att jobba med kärringar! dåligt väder är det också så sist men inte minst kommer hela den här dagen vara skit tråkig...ensam och övergiven. Jag blir lite le men regnet hjälper.

Nu känner man ju sig lagom motiverad att gå till jobbet och göra bra ifrån sig när nån jävla fittkärring har snackat skit om en...musten går ur mig. det finns inget mer att göra en att ta upp skit på personal mötet(vilket ju VÄRKLIGEN värkar funka) sist var det inte jag som blev drabbad men man blir less på dessa ruttna kommunal kärringar.


Kommentarer
Postat av: janni

VA! vem ska jag jaga? Man får inte snacka skit om honungskanninen....

2009-05-19 @ 08:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0