trött & slapp sammanfattning.

Jag känner att efter dom två senaste helgerna behöver jag lite A.T. från det goda livet och att man INTE ska dricka fenni innan man går ut på krogen....jag har helt spårat ur, nu ser jag fram imot två veckor hemma i puppan och sen kanske jag ger det ett nytt försök.

Det är en hel del jobb nu ett tag så jag kanske kan blogga mer?(eftersom jag envisas med att äventyra eller va apatisk när jag är ledig.

*Jag har bestämt att jag vill åka till skåne i april

*jag är skit-förbannad för att jag har fått en avi som inte kan betalas över nätet

*nästan alla har födelsedag som förkänar paket just nu(inte Djani)


Har inget med nått att göra.



Jag har planerat  vilka festivaler jag åker på i sommar och det ser inte ljust ut, bara småskit här och där. Inget riktigt tältande :(    alla stora festivaler suger i år :( Jag är för gammal för festival endå, helt klart.

if you need me ill be in self pity.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0