Min badrumsdesign

I dag är jag äntligen ledig. Jag har och ska städa i dag och senare kommer några vänner som ska  bo över hos mig i helgen .Jag mår rätt kast fysiskt så jag vet inte om det blir nån demonstration i dag men jag ska försöka. Jag är en idiot, nu har jag lyckats byta till mig riktigt dåliga arbetstider den här och nästa vecka! jag blir så trött.
I dag vill jag städa och gå ut i solen, måste hämta en klänning som jag har lämnat in på lagning :)
I helgen är det Harmoni-expo i liljehallen(heter den det???) och det skulle jag faktiskt ha lust att gå på men det är ju en av få lediga dagar så vi får se vilken ork jag har.

"fa va Night rider  är grymt just nu spelar Hasselhoff både ond och god  och den onda har ett svart litet pipskägg, vit kostym och käpp!"

Mitt badrum börjar bli färdigt  det enda jag behöver är en ny ring och en stor porslins dalmatin eller gepard(ni vet sånna som var heta på 80talet). Hela historien med mitt badrum började med att kaklet var nytt när jag flyttade in men vääldigt fult, Jag kom snappt fram till att det enda rätta var att inreda toan med så smaklösa saker som möjligt. Det konstiga med badrummet är att ju smaklösare det blir ju mer gillar jag det, det är riktigt kul att ha ett smaklöst rum!


Vad ska man göra med ett sånt här kakel liksom?




Här behövs det ett genomskinligt lock med snäckor och sand i och kanske en till plast ros!?

  
Jag vill hitta en smaklösare matta.       Ankorna ska bytas ut mot porslinsfig.

 
Här ser man själva snäcktemat som är en stor del av min design :)

 
Man måste pimpa med lite guld detaljer om man vill vara smaklös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0