Nazister,ålderskris och massa jobb

Hjälp, nu har jag jobbat hela veckan och ska jobba t.o.m. onsdag! 10dagar! fast det är mitt eget fel förstås. I går åkte jag hem till pappa och det laddade batteriet lite grann i alla fall, jag fick bada massage-bad och läsa klart min bok plus att jag fick hänga med familjen så klart :)

Jobbet har varit skit stressigt och Djani har varit bortrest över helgen men i morgon får vi entligen träffas <3
Jag har provat chi san i helgen, det där naturläkemedlet som det görs reklam om som ska användas mot trötthet och stress det funkar toppen fast man blir lite skum om man tar för mycket!  (pratar och skrattar onödigt mycket)
Just nu lagar jag matlådor till resten av mitt arbetsmaraton(kom precis hem).

Jag tror att jag har en ålderskris! där av förra inlägget också. Jag känner att människorna runt om kring mig vill tvinga mig att växa upp typ: skaffa barn, karriär och gifta sig  :S
Det får mig att känna mig otillräcklig så jag tror att jag ska bestämma mig för att plugga lite, inget seriös så klart!
Jag ska bli hundmassös och möjligen hundpsykolog.

I dag kom jag att tänka på hur jag vill att min framtid ska se ut, altså på riktigt(vilket är ovanligt) och  jag kan inte riktigt se mig själv med nått yrke alls om jag får välja. Oro.

Jag är arg och ledsen för att  nazister förföljer mina bekanta!
rshaninge.blogspot.com
På Torsdag kl 17.00 samlas antirasister i Jordbro C för att demonstrera mot dessa attacker!
Jag lever själv i en skyddad värld som jag själv kanske delvis har skapat (jag tittar tex inte på nyheter för att slippa må dåligt) och jag har bott på en Invandrartät ort under största delen av min uppväxt så jag blir alltid lika chockad när sånna här saker ens existerar. Hur kan man skilja på människor och människor!?

M.J.K. hooker whit a penis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0