Konstiga reklamer.

Nu är jag frisk, har varit sen i fredags. i Lördags åkte vi in till stan till ett biljardställe och mötte upp kompisar och en arbetskompis vilket var kul, det blev blött och sent och jag mådde skit i går men sånt får man ju ta i bland. Äntilgen har jag hittat ett ställe som jag tycker om i stan, ironiskt nog har jag tjatat om att få gå dit i år och dar så nu i lördags fick jag min vilja igenom så nu kommer jag alltid föreslå att vi går dit.

I dag har jag varit precis lika nyttig som i veckan(hit in tills) och organiserat och gjort pappers jobb till jobbet och ringt viktiga samtal och massa sånt.


Ibland är man uppmärksam på reklamer och då uppstår det oftast massa frågetecken som:

YES-varför säger dom att det är så drygt så det räcker i 6 månader när den flaskan jag har hemma kommer att räcka i typ 12 månader minst???

Oral-B- dålig bara för det fula uttalet :tandlekare. Oral-B är tydligen en tadborste för stockholmare...det skär i mina öron när hon säger det...Tandleeeeekareeee (blöh!).

Coca cola Zero- han städar hennes lägenhet sen sticker han men det värkar som att hela hennes hus exploderar i slutet...då var det väl lite onödigt att städa kan man tycka.

3-- bara helt sjukt dåligt tänkt en följetång som först nu budskapet blir tydligt i(eller så är jag seg).Tjejen i reklamen är altså kär i killen i 3-butiken, hon har 50mobiler i första reklamen, hon har en fusklapp i andra reklamen och först nu när det är varldens jävla köbildning efter henne får man fatta att hon är intresserad av försäljaren.  Om hela tanken är att man inte ska fatta vad det är med henne är reklamen ennu sämre.

ICA- snubben kedjarfast sig i grönsakshörnan och sväljer nyckeln...tänkte han sitta och skita i grönsakshörnan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0