dumma helg och gravid-rökning.

...Var ska man börja...
jag mår dåligt även om vi var ute i solen i går och på barnkalas sen hemma... det har varit den typen av helg när allt har skevat mer på en universal nivå.
Lördagen började bra med skrattstock och vin i bra sällskap men kanske för mycket vin(jo, för mycket vin) jag brukar vara bra på att hålla mig på någorlunda nivå men icke!

Det som startade tumultet var att jag tappade mig jacka, det var  inte ens så. Jag tappade jackan, den enda jackan jag någonsin gillat (älskat om man kan det med jackor) det går inte häller att köpa en ny eller ens en liknande...den typen av glorius jacka! Det känns redan där som att jag har tappat en del av min person. Full som nästan värkar omöjlig när jag tänker tillbaka på det går vi på klubb då var klockan säkert bara 10-11. Väl på klubb så dansar jag vilket är lika vanligt som fredag den 13de. Vi hade nog trevligt för det mesta men min arbetskamrat ville gå hem (ja, jag hade en sån med mig-å,yippey!) då börjar jag och djanni bråka inte ett litet bråk heller  :S 
Min arbets kompis och jag delar oss från djanni och jag får åka bölande hela vägen hem typ...45min med nattbuss eftersom jag inte hittar mitt kort. Kortet låg i min egen jävla bakficka när jag kom hem!


här är den enda bliden jag kan hitta på underverket, jag har haft den i minst 6år -farväl min älskling.

igår gick också min TV sönder. Jag har mens ifall någon undrar varför allt det här spelar så stor roll.

Det känns som att jag är helt uttömd av allt det är, ingenting är roligt längre...jag vill implodera och dyka upp nån annanstans som nått annat ting.


Jag tänkte försöka förklara det där med rökning under graviditeten.

*Om jag planerar att bli gravid någon gång så kommer jag att sluta röka.
-jag känner inte just nu att jag kommer att göra det...planera graviditet alltså, fan va hemskt för det stackars barnet säger jag bara.

*Om jag blir gravid kan två saker hända(eftersom jag inte personligen tror på abort)
-eftersom detta är ett misstag så vet inte jag att jag röker under  graviditeten fören jag vet det och efter det kan två saker hända. Antingen så får man super duper hormoner och känslor och kan sluta tvärt utan problem(har hör att det har hänt) alltså ingen abstinens och ingentig...förutom ett barn då rå.
Det jag tror på är att jag kommer få försöka fasa ut rökningen så snabbt som möjligt. Det här är inget eget påhitt utan jag har hört från flera håll att om man inte får super-duper-ninja-powers och kan sluta utan problem så är det farligare  med abstinensen(om den blir för stor vill säga). jag hoppas på att bli ninja-power-gravid i så fall förstås.

Allt Känns Hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0