lite smått och gott!?

Fans helvete va jag mår dåligt!
 Ont i bihålorna och illamående...jag vill inte äta nått.

min TV är i alla fall magiskt lagad.

Allt har varit så dåligt nu på sista tiden...konstant olycka. Jag har kommit fram till den enda logiska förklaringen på att allt är skit just nu: någon har lagt en förbannelse över mig vilket jag inte tycker att jag förtjänar. OK, jag kanske är dum i bland men så dum är jag inte...eller så försvann all min kraft med jackan.
jag saknar jackan.

På fredag är det ut-spring för min låssas- lillebror och det känner jag inte alls för just nu, fan sånt brukar vara jette kul.

Plus det här så börjar jag oroa mig för att min kompis är otrogen mot sin kille...igen, tråkigt men sånt får inte jag bestämma över i andras liv ;P



Och ytterligare så värkar alla knarka och/eller ha psykiska problem...kul.

Igår skissade jag upp en gubbe(eller flera) som ska bli målad i olja har jag tänkt så något produktivt har jag gjort...han ska heta båtsman. Jag har därimot slut på svart olje- och akrylfärg så målandet blir nån annan gång.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kika in o svara på dagens fråga i min blogg=)

2009-06-04 @ 14:27:46
URL: http://justjennys.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha nej då blir det inte många kvar!

nice bild, visst är det en giger? :)

2009-06-04 @ 16:27:07
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0