studentskiva och Terminator..

Hmmm, ni vet när man tänker att man inte ska dricka nästa helg för att det inte gick så bra sist och sen går man på studentskiva...behöver jag skriva mer?

Studentskivan var lyckad men sen på väg därifrån blev det bråk och elände men det ordnade sig tror jag. På lördagen hade vi en gedigen bakisdag...glodde på film och åt pizza hela dagen, på kvällen åkte vi och handlade lite grejor på Coop Forum typ filmer, burkar till inlagd strömming och skor. Nu har jag ett par perfekta slit och släng fast snygga skor för 99kr.

I dag har vi sätt nya terminator filmen och röstat. Jag kompis röstade på Arbetarinitiativet, så jag vet att jag röstade på en vettig person från ett något extremt parti må hända. Terminator var bra fast det uppstår många frågor om hur dom ska kunna knyta i hopp allt och besvara alla självklara frågor som hur kommer tidsmaskinen till och what's up with the silver people?

    


Som tur är kommer det en perjod nu som innebär mycket jobb och helg jobb, jobbigt men rätt skönt...inga fester och inget vad ska jag göra nu, bara jobba. Sen blir det ju midsommar också och den brukar jag fira med att inte göra ett skit lägligt nog.  


Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg som du har.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länk till din blogg

2009-06-08 @ 18:39:57
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg som du har.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länk till din blogg

2009-06-08 @ 18:40:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0