regn och förvirrande kristendom.

Nu har jag tagigt en promenad i regnet och mina basketskor är vattentäta! det hade man inte trott om ett par skor för 99kr på ICA MAXI.

Jag kommer att fira midsommar en då så det känns lite dubbelt...jag skulle vilja säga att jag inte firar midsommar i ren trots men egentligen är det för att det nästan alltid blir ett fjasko. Jag är imot Nyårsfirade också eftersom Nyår och jul borde rimligtvis vara samma dag(så jag har valt julen).
 Om vi räknar år utifrån jesus födelsedag och på julen firar vi jesus födelsedag som jag tror att vi gör om jag inte fått allt om bakfoten. Den där boken är mycket förvirrande...en oskuld som ligger med tre snubbar och sen föder frälsaren? okey, det är ju ett bra porrfilms scenario men endå. det finns redan en hollywood film om den här händelsen....Tre män och en baby(undra vem som spelar gud?).
 


Jo, jag var hos barnmorskan i dag och hon sa att jag har en tydlig "såkallad mödomshinna"... tur för henne att hon la till såkallad eftersom jag inte är oskuld(så vitt jag har förstått) och för att mödomshinnan inte existerar -har jag hört(och det tror jag på(även fast jag värkar ha en)).hi hi, ho ho, ha ha.

Kommentarer
Postat av: hunter

oj, så går det när man inte kollar stavningen...dyselexiiskt.

2009-06-18 @ 16:17:50
Postat av: Randy

Den flimen är jättebra =)

2009-06-18 @ 17:39:53
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0