Michael Jackson?

OK, han är död. Jag är ledsen men jag känner ingen skillnad och det är ju inte som att han fortfarande gör bra musik. Men jag förstår att folk är ledsna, det kändes lite när Layne Staley hittades 2002 han dog på min födelsedag! (fast han var ju ännu mer slut med sitt skapande då förstås)....
 
när får man börja dra pedofil-skämt igen, to early?


 white trash, underbart.


Mina billiga jette-super-basket-skor-för-99kr-på-ICA-MAXI-skor

svensk regnskog!
på väg till badet hos mig är det väääärkligen fint, min skog är bäst!

Djanis midsommar konst på mina skåpluckor.

Ja, jag har kollat vad som finns i kameran vad som fanns där....

föresten ska mina kompisars bebe heta Oskar!

Sådär ja, nu ska jag spela sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0