varför hatar den här dagen mig!?

*Först är det psykos och kaos på jobbet

*Jag måste jobba till 19 i stället för 15.

*Jag har mens(jag tycker det räcker så)

*Jag åker hem och kliver av  vi kiosken och ska köpa en limpa cigg pengar till mobilen(dom är slut) och grogg-virke(för att supa bort den hemska dagen)....det finns 14 jävla kronor på mitt konto, hur hände det?

*Djani fittar sig som fan och ska spontan käka med sina kompisar(fuck off-vi ska käka lite. Kom hem eller skit i det över huvud taget)

Jag hinner inte åka in till stan och möta dom eftersom djani är trööööööög, jag kan inte ringa nån, köpa nått eller dricka mig i fördärv ensam heller(vad som är på tv ska vi inte ens prata om).....

för  i helvete kan nått va bra!

Jag kan inte ens röka sönder mig för då måste jag klä på mig och gå till kiosken igen och där har jag redan förlorat idag.

Kommentarer
Postat av: Djani

Jag vill bestämt dementera att jag är en fitta. P.s jag ringde och sa till RnRHW att komma in till stan, mer än så kan man väll inte göra?

2009-08-20 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0