nånting, nånting...

Helgen var väldigt trevlig, vi var på fabriken och dansade till stängning.

Idag har jag haft en mycket trevlig dag gick upp sent och målade lite sen gick jag ut på promenad, lagade mat och nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe. Min kamera funkar inte just nu så det här inlägget är en mer värdelöst en de andra.



I kväll ska jag inte va uppe halva natten och läsa.
I veckan hoppas jag på att få umgås med lite kompisar som har kommit i skym undan på senaste tiden.
I helgen vill jag åka till nåns landställe alternativt sitta och häcka i nån park med lite öl och gott folk.

Nu är mensen borta, woohho! 
Jag har målat och promenerat bort lite ångset, wohho!
I morgon kanske jag ska ut i världen och hitta på nått, wooooho!
På onsdag ska jag jobba, buuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0