utmattad

I lördags var det fest på riktigt ute till kl8 och i säng kl10 sov hela söndagen och nu mår jag bajs.



Jag förstår inte hela den här drog debatten(ett ämne som kom upp nyligen). jag är inte direkt drog-liberal(även om det är kul att provosera med) men jag har inte direkt problem om nån i min närvaro väljer att knarka lite så länge det inte går överstyr. Jag känner inte att det är en nödvändighet att legalisera droger, tror inte att det förhindrar att man går över till "nått tyngre" om man har en beroende personlighet så har man och då knarkar man oavsätt. Dum debatt

I morse begrundade jag ämnet stockholmare och humor. Om man ska räkna ut en slags BLP alltså BNP fast lokalt på humor tror jag att Stockholm förlorar rätt hårt. Jag har bott på flera ställen men kanske längst här och dom saknar humor, lovar. Så klart att alla inte saknar humor men vi har nog flest pretton och därför mindre självinsikter och därför mindre humor.

  9 dagar kvar till INDIEN.

i morgon är det lööööööön! wiiiii. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0