sjuk och oinspirerad

Det är precis vad jag är och har  varit sen i lördags. Det har varit super flip på jobbet och massa extra fix efter jobbet + att jag har varit sjuk  och kommer förmodligen att vara imorgon med sjätte arbetsdagen (man ska må som ett mongo: no pund intended (jag jobbar med utvecklingsstörda(haha)))hjälper ju inte.

Jag har sjuuuukt dålig ekonomi...endå strosar jag i det där jävla centrumet innan jag skulle ha möte på kontoret....och vad händer då? 
jo: Hunter+rea=tacky örehängen och halsband
I helgen ska jag eventuellt gå ut också, det här med att ha lite pengar funkar ju inte :P

mmmm snart är är jag endå i Indien då kan kontoret organisera och dona bäst dom vill. 13 dagar kvar!

nej, nu vill jag spela lite majong och dricka te....får man vuxenpoäng då?



Theda Bara gjorde sin försts film 1914, bäst stummisspelaren nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0