Människor är ruttna...

Nu var det ett tag sen jag skrev men till mitt försvar har jag varit konstant dekig, full och jävlig. Jul spenderades med låssas-syskon sådär halvt seriöst till en börgan men sen blev det smetigt.

Nyår var den enda dagen som var någorlunda städad, jag var bestman på ett annorlunda men fint bröllop. Det är skönt att gå på en tillställning där man inte står ut...vilket jag ju gör i andra sammanhang, det var ett fint hav av svarta kläder, kedjor,gothiska sminkningar och roliga hårfärger. Det spårade ur rätt tidigt men då mosade vi hem folk och åkte och firade nyår hos brudparet,allt va soft förutom att vi gick hem genom mörka skogen vilket tar 30min.

Alla andra dagar är ett hav av frågetecken...jag är trött på alla människor i hela världen så nu är det riktigt gött att få va själv en kväll.
Jag har fått träna, städa och duscha mig ordentligt i dag, bara att få organisera lite lite i huvet och i livet allmänt är nått jag behöver


I går fick jag Hellraiser boxen som en överaskning av min karl, det är två saker jag älskar!



Så jävla snyggt!



Fick också en fin fin Terry Giliam box...fear and loathing in sthlm.....

Kommentarer
Postat av: hunter

shit va jag stavar illa! endå pallar jag inte rätta.

2009-01-13 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0