livet i levithan...

Nu har jag sätt alla 8:a hellraiser filmerna, vissa var nästan plågsamt dåliga men vad gör man inte på söndagar om man inte kollar på dålig tv-film. I dag är det nämligen söndag eftersom jag jobbar i morgon så söndag blir måndag och torsdag blev lördag.

I torsdags(låssas lördags) var  jag och käkade buffe  med en kompis vilket ju är jette dumt när jag bara har mellan 500-1000kr kvar för hela månaden, jag behöver cigg och bussremsor för dom pengarna. Som ett brev på posten kom det ett brev med posten i går med 250spänn på från nått gammalt konto, den som glömmer den har! och så har jag en stor pant och ett presentkort från ICA med hundra spänn på, i värsta fall får jag leva på småpengarna i spar burken.

Det blir mycket jobb framöver.

*minns den gamla godingen "hatten är din" på youtube.
*måste göra lite old fashion planing över den här månaden
*måla klart det jag påbörgade i torsdags




Snart ska jag till sköna indien! 18 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0