i levithan igen

Ok, jag är sjukt ut tråkad! för er som undrar hur man kan kolla på Hellraiser tänkte jag förklara att för mig är det samma sak som "Sex and the city" fast tvärt om altså: jag tycker om karaktärerna så mycket att handlingen faller bort och i "Sex and the city" är det tvärt om  karaktärerna är sorgliga och hemska men handlingen kan va rätt kul. för övrigt när det gäller "SITC " (som jag tänker kalla det för att jag är lat) tycker jag att det inte alls var "ett orginal, nått som aldrig gjorts förr" som det sas för det är i prinsip samma sak som "thirtysomething" som starta på sena 80-talet.
för övrigt igen är tjejen som spelar Melissa typ sötast och charmigast på hela 80-talet!(inte nu dock)



jag ska försöka börja kontrollera stavningen, lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0