hur man förfärar en dörr-försäljare.

Nu får man ta en öl och fixa sig till rätta så gott som det går. I morgon jobbar jag så det blir inte mer en en öl och lite film som mest innan sängen. Jag har organiserat hela mitt liv efter listor och just nu ligger allt enligt plan. Idag har jag jobbat HELA dagen så här får man stå och göra matlåda till i morgon kl21 på "natten" jag gick fan och la mig kl nio i går ju.

Igår kom det en dörr försäljare till min dörr, alltså Daloc. Jag har aldrig sätt en dörrförsäljare springa i väg så snabbt bokstavlingen springa i väg medan han kör sina sedvanliga hejdån. Är det inte OK att öppna dörren utan byxor? min stickade uteliggartröja går endå ner  till halva låret ju!
töntigt.


Här är några dumma frågor om hår (eftersom mitt hår går mer till min buttcrack nu)

1. vilket fint hår du har (det är ingen fråga men skit i det)
svar:tack.
tänker: jag toppar det 1gång var 2år, slingar 1gång om året, tonar med en 4tvättars färg 2gånger om året, borstar det mindre en en gång i veckan och tvättar det 1-2gånger i veckan. du är frissör va?
eller: ja, jag har jobbat hårt för att få dom här generna ska du veta.

2.har du alltid haft så långt hår?
svar:nej.
tänker:seriöst. jag föddes med längre hår en kropp, sen växte det ingenting på 25år.

3. hur länge har du sparat ditt hår?
svar:jag började spara håret när folk började kommentera att det var långt så typ 1 och 1½ till 2år.
tänker:jag har aldrig direkt slösat på hår.

fylle fettot rockar.


Chipotle är nästan mitt nya favoritord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0