handikappanpassning och djurgården(junibacken) suger.

Efter i dag vill jag bara konstatera att allt i stockholm är helt oanpassat för rullstolsbundna vilket man blir arg på eftersom alla ställen låssa vara det. T.e.x junibacken....nej, men med en sån rullstol kan man inte åka sagotåget!
 det borde vi ju förstått eller...att vagnarna är skit smala, när dom tjatar om hur anpassat det är?
det enda som är nått värt där inne är sagotåget och eftersom vi inte kunde åka så fick vi 20kr tillbaka "ursäkta du skulle inte vilja spotta mig i ansiktet också" hade jag lust att säga...20kr av 110kr när vi inte kan göra det som är hela grejen med junibacken. tack!
Sen har vi alla psykotiska turister och föräldrar där inne! jag kommer att bojkotta skiten.*ryser*


Sen kollade vi alla andra museeum och skit på hela djurgården inte ett fik eller nått museum av intresse(vasa museet är anpassat) gick ens att ta sig in på. Vi fick avbeställa färdtjänst(tänker inte ens kommentera hur färdtjänst funkar) och gå till karlaplan. Jette kul dag på stan. 


3 dagar till INDIEN!
nu tänker jag dricka min drink och hålla käften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0