bantning...

Nu har jag varit sjuk i ungefär 100år! jävligt tröttsamt.

Jag blir lite arg nu när min diet gick så bra äntligen så blir man sjuk och kan inte göra ett piss. Jag har kört den här LCHF dieten och det har gått riktigt bra jag har gått ner ungefär ett kilo i veckan förutom när jag har fuskat för födelsedagar, öl och sånt. Ett tag slutade jag gå ner av ingen förklarlig anledning så då tänkte jag att jag skulle hårdbanta om det inte hade hänt nått till på fredagen men på fredagen hade jag plötsligt gått ner 2,5kg så jag får fortsätta på samma linje :)
Jag har gått ner 8,5kg och ska gå ner 3,5kg vilket ju inte känns så mycket så det känns ju kul. När jag når mitt mål får vi se om jag orkar gå ner 3kg till för att hamna på "normal" BMI.

Snart är det min födelsedag och sånt tycker jag är riktigt kul av nån anledning, inte bara min egen födelse dag utan allas och julafton...på så sätt är jag riktigt barnslig!

Jag borde förmodligen byta besöksräknare och kanske lägga upp lite av mina alster på bloggen och kanske försöka få tid till att tillverka fler alster.

Nu saknar jag Djani och att var frisk och pigg :(





  

Kommentarer
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-10-01 @ 12:33:32
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0