svininfluensan attackerar!

Nu har jag vårstädat mitt kök! det känns som att jag inte har tid att vila upp mig just dom här två veckorna som snart är över. Äntligen har jag satt mig ner med en kopp kaffe och betalat räkningarna så nu ska jag få vara ledig till halv fyra sen ska jag till jobbet. I morgon ska jag tvätta och städa och kanske vårstäda badrummet om jag får tid (Blä för vår städning). Nej, det kommer jag nog inte.
Jag känner mig bara stressad så jag kan inte skriva nått!

En sak är säker JAG SKITER I DEN DÄR JÄVLA SVININFLUENSAN. hjääälp influensa, läskigt! 
*TÖNT!* 
Utifrån det lilla som har tvingats på mig om den där jävla influensan så är den på andra sidan jordklotet. Lite Amerikaner kan den väl få avverka innan vi tar död på den ;p
Ganska kul är att djurhållnings-debatten är rätt het i södra Amerika just nu..."gud straffar somliga på en gång" skulle man kunna säga med tanke på hur dom behandlar sina grisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0