Skåne, Dexter och resten

Lagom trött, kom hem i Söndags men har inte orkat sätta på datorn fören nu. I Måndags sov jag hela dagen från kl fyra till i princip kl fyra på Tisdagen så ni kan ju gissa om det blev hårt i Skåne eller inte. Nu blir det lugnt ett bra tag framöver så om jag får orken tillbaka så kanske jag kan blogga lite men just nu mår jag som ett ruttet ägg!

  

Mitt huvud är fyllt med bomull och mitt bröst är fyllt med värk, kroppen värker lite extra (den brukar värka endel).
Jag tror inte att jag kan skylla på pollen men det tänker jag göra ändå!

Jag har precis läst ut Dexter böckerna dom var riktigt bra men helt annorlunda från TV-serien speciellt sista boken, den var helt flippad. Nu ska jag börja läsa en klassiker för första gången, det blir "small gods" av Terry Pratchett den värkar riktigt rolig. Nästa månad måste det beställas en ny hög med böcker, jag tror att det blir två Hunter böcker till och sen två Simon G och minst en till. Jag är sugen på "Alice´s adventures in wonderland" men det är ju svårt att välja när det finns så mycket finfina böcker här i världen.



Jag ska jobba mycket nu, jobba helg det kommer att bli skönt. Jag kommer ha Onsdags besök hela sommaren från och med i dag det känns också som en skön grej, träffa lite vettigt folk en gång i veckan (hoppas det smittar av sig).

Vi kollade splatter filmer i helgen så nu är jag helt inne på de, blodad tand som man skulle kunna säga. Jag har ju haft en liten besatthet av det ett bra tag nu men bara oseriösa filmer och typ "Tales from the crypt" det finns inget  bättre en den här typen av underhållning. Enda sen jag var lite har jag dragits till "Lill draculas första bett" och "The Adams family" och sånt B-skräckigt.



I dag ska jag inviga min cykel så nu blir jag en nyttig människa fast jag har lite problem med bantningen just nu. Min kropp kräver pasta efter helgen och jag mår illa när jag käkar min LCHF grej så nu måste jag nog komma på nått annat.

Kanske man tar och shoppar lite i morgon...då kanske jag har lite mode-blogg sen men det tror jag inte för kläderna nu för tiden är så pissigt fula.

Ska försöka att inte dricka mer kaffe i dag, Hejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0