vad är grejen med Annika!?

Jag är fortfarnande sjuk men nu har jag jobbat i två dagar så det känns bättre i alla fall. Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret men en kopp kaffe och beundrar det härliga vädret, regn är mysigt i bland.
Jag har äntligen fått städa lite hemma och så har jag fixat lite med viktiga papper och känner mig allmänt nyttig.

Jag ukar läsa när det inte finns nått att göra på jobbet men i går tittade jag på tv i stället och det kommer jag sent göra om. Artisten som spelade live med jämna mellanrum var möjligen den sämsta massproducerade artisten i hela Sverige! sherri tror jag hon hette -hjälp!
I mellan Sveriges sämsta uppträdande ska det pratas om aktuella saker har jag hört och det här är det som gör mig mest irriterad av allt. Nyhetsmorgon spenderar allt krut på att prata om Annika Östberg som i "fri,fri släpp Annika fri" som ju ingen har missat. Vad är så intressant och rörande med att USA skickar hit en brottsling? jag kanske har missat nått här. Jag hörde också att hon flyttade till USA när hon var 12år om det stämmer så borde ju nyhetsvärdet i den här historien vara totalt 0.
"Annikas flygplan är över Island" -OOOOOOOOOOOOOOOOOh!
"Det här är Annikas plan när det landar i Örebro" -AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
"Annika har fått en mobiltelefon" oooooh, välkommen till 90-talet även om inte din frisyr hängde med ;)

Hur kan media ha kunnat piska upp sån empati för en heroinist som var med och sköt en polis och nån annan lirare?
Fast visst var lite hårt straff men jag vill inte höra om henne 24/7 så jääääääävla intressant/fel känns det inte med den här historien.

nu dansar nått jävla fetto på my sweet16 också världen är orättvis....

Det är sånt här man har tid att tänka på när det inte händer nått i vardagen.

Och nu har det hänt nått med min jävla knullade dator så jag kan inte rätta nått så ni får stå ut med skumma meningar och halva ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0