jag vill städa!

Nu sitter jag i solen och dricker kaffe. jag har lyckats färga håret med hjälp av lite värktabletter och kaffe vilket är rätt imponerande med tanke på hur dålig jag var i morse. Håret ska bli lila.

Jag känner mig så stressad av att va sjuk, man missar så mycket både på jobbet och hemma... allt ligger och väntar på att jag ska bli frisk. Det är så fint väder ute -det är ju helt klart för att jag är sjuk och inte kan gå ut och mysa.

Jag vet att min besöksräknare inte funkar men jag håller hoppet uppe och tror att utvecklarnas hemsida kommer tillbaka och så också min besöksräknare.

Oj, nu är jag helt slut ska nog vila lite för det kunde jag inte i nättras :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0