rolig hatt.

Jag tror att jag är sjuk, jag har varigt skit trött i flera dagar nu...jag borde göra massor med saker men jag pallar inte. Hur ska helgen gå om jag ska må såhär.

Jag har precis suttit och forumat mig ett tag och fått ordentlig avsmak, avsmak för s.k alternativa människor, avsmak för pretton vilket jag ofta får. Eftersom jag bor i stockholm så får jag ju min beskärda del av pretton och jag kan värkligen gå loss på sånt. Jag hatar när folk tycker att dom är bättre en andra och har nån slags stil eller kunskap man måste vara/ha för att ens va människa. 

oj, va trött jag är jag får nog fortsätta nån annan gång när jag är upprörd över pretton,vetenskap och mitt ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0