Livet blir trist i bland...

Just nu känns livet lite väl stilla och ordnat. Jag funderar på den stora planen, städar, jobbar, lagar mat och det händer inget rock n roll direkt, jag är alldeles för mycket housewife just nu och det får man ju lite vuxen ångest av.

Förhållandet känns så klart skört och oroligt efter helveteshelgen. Han vill inte prata om det till slut så fick jag ut lite av honom men han vet inte riktigt vad han ska säga...fylle misstag.
Vilket misstag, jag trodde att allt var som i en saga men nu har det blivigt ett vanligt jävla förhållande...skört med osäker framtid.

I bland tänker jag att det skulle va mysigt att gifta sig men det känns lite som vanheder eftersom inget med mig är kristet snarare motsatsen. Jag tänker också på barn men om man tänker realistiskt så funkar det inte, allt jobb och det totala avbrottet....jag kommer inte kunna leka rockstjärna på minst 10 år om jag skaffar kidz. En sak som orora mig är att jag inte har nån kvinnlig förebild, ingen mamma att  basera "att vara en mamma" på jag vet inte hur man gör.

Julpyntet har börjat eftersom jag jobbar fredag och  lördag måste jag bli klar i morgon. Helvete alla julklappar och skit vill inte tänka på det.

Det värkar inte bli nån rock n roll i helgen häller.
Käka middag hos pappa på torsdag det är så roligt det kommer bli försmudligen.

OK, off to lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0