livs levande.

Jag är sjuk nu merar. min dator har pajat fast det hade den inte. jag är bestman snart!

Jag fick gå hem från jobbet i dag för att jag mådde så dåligt, så jag har sovigt till nu från kl halv fem typ. mår illa, har ont och feber så förlåt om jag yrar.

Jag trodde min dator var paj eftersom min kille har nån slags natur-teknik-dator-gymnasiebakrund och han är intresserad men så fort jag själv slog på datorn (idag typ en vecka senare) funkar den fint. Jag är ytterst oteknisk jag hör knappt till min generation när det kommer till tekink faktiskt! hatar ipods och fashiga mobiler men jag förstår att sånt inponerar och intresserar vissa.

Jag har pyntat så mycket in för julen så du ens inte vet vad du heter!jag har redan gran och amaryllis(orkar inte stava) massor med tomtat!

I helgen tog vi en hemma fylla på fredan och gick på raw comedy show på lördag natten med lite beer och mys så rock n roller ser vi allt mer sällan just nu. Vi har det bra i förhållandet nu fast i bland blir man ju osäker...

Hemma-fylla eller även kallad youtube-fylla är min nya arena, sitta hemma och dricka i mjukiskläder istället för att göra sig besväret att gå ut bland otrevligt folk. Alla vet ju att stockholm har dom absolut sämsta ute-ställena det som finns är klubbar och jag är ledsen men jag tänker inte hålla reda på att på var tredje jämna torsdag då en as gött klubb är. Jag är en pub-drickar endå, bara pubarna var fyllda med rätt folk och öppna till 3 eller 5 skulle jag inte ha nån som hälst användning för disco,klubb eller ute-/inneställen.

Om vi tittar framåt tror jag nog att det blir rätt så rock över jul och mellandagarna, och nyår kommer rocka hur ofta är man som tjej bestman.

lyssna på Las Palmas älskling jag krymte barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0